Legal Market Day

NaPrawoPatrz

25 kwietnia prawnicy będą mieli okazję wziąć udział w ogólnopolskiej, innowacyjnej konferencji Legal Market Day. Wydarzenie jest skierowane do prawników, którzy chcą tworzyć i rozwijać nowoczesne kancelarie. Program wydarzenia jest podzielony na równoległe bloki wykładów. W agendzie znajdziemy dwanaście prelekcji i trzy sesje networkingowe.

Legal Market Day to pierwsza konferencja na temat marketingu prawniczego. Może zainteresować radców prawnych i adwokatów, którzy chcieliby rozwinąć swoje kompetencje w tej dziedzinie. Wśród prelegentów spotkamy gości reprezentujących prawników-praktyków, środowisko akademickie oraz specjalistów z firm doradczych, którzy na co dzień wspierają prawników w rozwijaniu ich kancelarii. Tym co zwraca uwagę w programie konferencji jest innowacyjny sposób prowadzenia prezentacji. Maksymalny czas każdej prelekcji to 25 minut. Według ekspertów to czas, w którym jesteśmy w stanie utrzymać pełne skupienie i absorbujemy najwięcej informacji. Czy wystarczająco? Przekonamy się podczas konferencji. Tegoroczna edycja będzie dotyczyła komunikacji, negocjacji, marketingu internetowego oraz zarządzania. Uczestnicy mogą wybrać sześć tematów, które zainteresują ich najbardziej. O zapisie na prelekcje zadecyduje kolejność zgłoszeń.

Organizator podczas tegorocznej edycji postawił też na networking. Networking to umiejętność, której można się nauczyć i wykorzystywać z powodzeniem w pracy prawnika. Zastosowanie w relacjach networkingu biznesowego pomoże nawiązywać i utrzymywać kontakty z szerokim gronem przedsiębiorców z różnych branż. Duży krąg znajomych to korzyści finansowe dla kancelarii, chcących w tańszy sposób dotrzeć do potencjalnych klientów i partnerów. Atrybutem networkingu są wizytówki, warto je ze sobą zabrać.

Więcej szczegółowych informacji na temat konferencji znajdziecie na www.legalmarketday.com.